Utan pengar.

Ja nu sitter man här utan pengar.
Eller pengar har jag men kan inte komma åt dom.
Mitt kort försvann mystiskt i lördags.

Kom istället hem med en annans plånbok.
Hitta en tjejs plånbok med massa kort i.
Fick man va lite privatdetektiv.
Hon fanns nämligen inte med på Hitta.se
Men de gick ändå.
Posta iväg den till henne idag.

Men mitt kort är spärrat och jag har bestält ett nytt.
Får leva fattigt till dess.


Lördagen va iaf trevlig.
Krogen hade man väl kunnat skippa.
Men man hamnar ju alltid där iaf.

Började hemma hos en arbetskamprat kring kl.12.
Drack lite öl och spela guitar hero.

Kl. 14 va det samling på tennsstopet.
Cheeseburgare och kall öl.
Vissa va redan i form andra va på G.

Kl 16. Börja brynäs matchen på Läckerolen.
Buss upp. Världens minsta blåsa gjorde buss resan jobbig.
Dålig match och äcklig öl så sammanfattar jag de iaf.

Vi hade bord på söderhielmska gården för en 3 rätters. 
Mycket god mat. Kanske dit man ska gå på dejt. 

Kvällen fortsatte efter maten  på bishop, pitchers (troligen där mitt kort ligger) och till sist heartan.

Kommentarer
Postat av: Louise

oj vilken runda du gjorde på stan då. Tre-rätters lät gott.

2008-11-17 @ 21:36:11
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0