Jag är törstig, jag vill ha öl.

Vad fan ska jag skriva om idag?

Har väl inte hänt så mycket.
Men när jag tänker efter har de hänt en del iaf.

Fick hem en shysst ny t-shirt med posten.
Tackarrrr.

Sen så har vi nån sjukvårdsgrej på jobbet så va och lämna in lite gamla kvitton.
Tror man får tillbax typ 70% på de man betala.
En riktigt skön gammal gubbe som satt och tog emot dom.
ja det här är du väl inte van vid sa han när han sträckte över kontanter.
Och de kan man väl inte säga att man är.
Pengar på kontot är de väl som gäller?
Skönt men oväntade cash iaf.

Vilka jag brände på naturgodis.
Man är ju sån sucker som tror att bara för att de heter naturgodis så äre nyttigt.
Dumb ass.

Anmälde mig till KTH i höst oxå.
Ja Kungliga Tekniska Högskolan.
Men ingen fara de är bara en 6 poängs kemi kurs på distans.
Men tänkte plockar man lite poäng sådär så kasnke de blir nått tillsist.
Kul att ha nått annat att göra i höst än att spela PS3 och klia på kulorna.

Så nu sitter jag och suger på den sista ölen från förra veckan.
Kände mig redan igår som en vardagsalkis som drack nån kall efterjobbet och tänkte hälla ut
dom som va kvar.
Tur att jag inte gjorde de.
De va gott idag med,

Imorron hoppar vi gymmet.
Åker upp till hemlingby och tar en vandring där istället.
Byta miljö lite.
Från svettiga gubbar och taniga pojkar,
Till förhoppningsvis lite jogging tjejer i tajts.
Men dom kanske inte kommit fram än. 
Sak hjälpa en jobbarkompis flytta på dagen sen så de kan va bra att va fresh i kroppen iaf.
Så inge gym för mig.

Kommentarer
Postat av: carro

Men de e ju härligt att vara kär ;)

2009-04-03 @ 19:00:15
URL: http://carolinasvedlund.blogg.se/
Postat av: Louise

Naturgodis är gott =D

Vad vare för kvitton du lämnade in?

2009-04-04 @ 10:22:20
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0