Shopping.

Men ska väl börja med att berätta att jag är mycket bättre idag.
Valde att gå till jobbet igår iaf. Kändes tungt men eftersom de va sista natten innan ledigheten så
fick jag pina mig igenom tyckte jag.
Hade så ont i huvudet ett tag att jag inte kunde böja mig de minsta för då kändes de som huvudet skulle sprängas.

Men ipren och Cola med mycket citron och is va nog den rätta medicinen.
För idag är febern borta och huvudväreken med den.

Tänkte lägga upp lite bilder på de jag shopa i Peking nu.
Bilderna är lite suddiga pga kass kamera inte fotograf.


(4 par Converse och ett par asics)

(3 polo sport piké tröjor)

(2 Nike vindjackor)

(2 adidas jackor)

(En Jacob& CO klocka, 2 Breitling klockor och 10 par strumpor.)

Köpte lite små pressenter oxå men efter som alla inte fått sina så känns de dumt att lägga upp bilder på dom.

Får förhoppningsvis bilderna från Kina snart.
Då ska ni får se lite va vi gjorde oxå.

Kommentarer
Postat av: Louise

kul o shoppa loss!

2009-04-22 @ 16:51:46
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: sara

fina saker du har köpt=)

2009-04-22 @ 22:39:25
URL: http://sarriiis.blogg.se/
Postat av: jocke

vart köpte du din grön vita nike jacka ? :)

2010-08-05 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0