SM guld

Ja jag är tillbax redan idag.

Vilket väder vi haft idag.
Jag håller inte helt med dom som säger att man inte hinner göra nått om dagarna när man jobbar
eftermiddag.
Man hinner massor om man bara kliver upp i tid.

Idag va jag och träna en timme på morgonen.
Sen vart de en lång promenad.
Skönt att träna på mornarna.
Inte så mycket folk på gymmet då och så får man de undanstökat.

Flexade ut från jobbet vid 18 idag för att gå på hockey.
Det va Brynäs j20 mot HV71.
Vann brynäs så vart de SM guld.
Det va jag, Lars, Petter, Sanna, Erik och Malin som va upp.
Och 3995 yill typ.
Va helt fullt med folk.
En riktigt spännade match som Brynäs vann i förlängningen.
Tycker synd om alla som missa den.
Dessutom som pricken över i, så va idol Alice där.
Wow lixom.



Trött man blir på folk som bara hör av sig när dom behöver något.
Då går de bra. Man hör inget på hur länge som helst eller aldrig passar de.
Men så behövs man och då ska man ställa upp. De är slut på de nu.

gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0