1500000

Ja lite tid över igen då.

Veckan vände helt efter förra inlägget.
Och nu har de vart riktigt bra några dagar.
Tror jag va så nere för att jag inte tränat riktigt på länge och att jag håller på att bli sjuk.

Förrgår va jag hem till jocke och fika.
Elin och christos va oxå där.
Kul att träffa dom igen.
Brukade jobba med dom och då träffa man ju dom varje dag men nu va det ett tag sen.
Satt och snacka skit i några timmar sen va de dags att åka och bli bjuden på mat hos mormor och morfar.
Fick jätte god lax i nån svampsås.
Och alltid kaka till efterrätt.

Idag va jag riktigt hängig när jag vakna.
Skulle spela badminton med Micke men de va bara att ställa in.
Kunde dock inte ställa in mötet med mäklaren så det va bara att palra sig iväg på.
Börjar ju bli dags att skaffa sig nått eget nu.
Nu kollar jag på dom som dom håller på och bygger i nya CH huset.
Dyrt dock, 1100000-1500000 kr för en 2:a.
Men de ska man väl klara.

Efter de vart de en sväng på valbo med jocke.
Kladdkaka och kaffe på IKEA.
Trevligt.

Imorron kommer folk hit ¨på kalas.
Fyller igentligen på måndag men de passar bättre imorron.
Sen blire liten fest på lördag.
Det såg tunt ut med folk ett tag.
Men vi som kommer ska ha kul iaf.

Nu äre dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Do it.. fast det är mycket pengar. Men då får blir du som första ägare till din lägenhet. Allting nytt. Tråkigt att man inte kan se allt innan dom blir klara. Etage lägenheterna ska va snygga=)

2009-02-13 @ 09:45:44
Postat av: SARA

Det va jag som skrev nyss

2009-02-13 @ 09:46:43
Postat av: Louise

usch va dyrt :/

2009-02-13 @ 09:51:21
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Malin

dyyrt :S grattis i förskott.

2009-02-14 @ 10:37:12
URL: http://lindbergm.blogg.se/
Postat av: Jennie

Klart du ska satsa på en sån lägenhet! Jag tycker inte alls det var speciellt dyrt för en 2a.. men man är ju van vid priserna som är härnere =P

Riktigt skönt att få allt nytt, sen kan du ju säkert välja till å bestämma hur du vill ha det undertiden dom bygger =) Grattis i efterskott oxå!!

2009-02-17 @ 05:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0