Folkskygg?

Ja man börjar ju undra vad det är för fel.
Måste komma ut och träffa lite folk.
Träffar ju folk när jag tränar men skulle behöva umgås lite.

Jag gör ju inget om dagarna.
Man längtar tills man är ledig,
Men de är fan bättre att jobba än att bara sitta hemma i lägenheten.

Va på väg ut till valbo idag men vad ska man göra där.
Tråkigt att kolla affärer själv.
Känns konstigt, som att äta själv på resturang.

Ska bli kul att de kommer hir lite folk i helgen iaf.
Även om det inte blir den fest jag hade tänkt mig.
Inte så bra att planera in en fest på alla hjärtans dag.
Men de kan ju va bra. Då borde de ju mest vara singlar ute på krogen iaf.


Kan tipsa om den här filmen iaf.

Helt okej romantisk komedi.


Kommentarer
Postat av: sara

åhh den filmen ska jag fan ta å se nu.. haft den länge nu men inte hunnit se den. Dax för fan.

2009-02-10 @ 00:12:07
URL: http://sarasfyndblogg.blogspot.com
Postat av: MammaGerda

Det är ju skönt att strosa runt ensammen i butikerna. Tycker i alla fall jag :) Då kan man ta den tid man behöver utan nån som omedvetet stressar på :P

2009-02-10 @ 11:33:51
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0