Löningsdag.

Ja idag rullade pengarna in på kontot.
Tyvärr rulla dom ut igen.
Trodde jag skulle få mer kvar men hade tydligen lite extra utgifter.

Sen så betala jag handpenningen på lägenheten idag oxå, 47500 hoppas jag satte in dom på rätt konto.
Lär ringa och höra imorron.
Vad gör man om dom inte kommit in?

Den dagen den sorken. Eller heter de sorgen? 
 
Idag märkte jag nått mycket märkligt.
När jag vaknade hade jag hemskt ont i foten.
Det har kneppt i den hela dagen när jag gått och det har inte blivit mycket bättre.
Kan jag ha stukat den i sömnen?
Jag har iaf ingen annan förklaring.
Den va okej när jag gick och la mig.

Fick en ny mobil idag oxå.
En Ericsson w595. Fick med den nu när jag förlångde mitt abonemang med 3.
Fått en lägre månadskostnad och får sms hur mycket jag vill till alla nät.
Helt okej.

Träningen idag gick skapligt.
Det märktes dock att man inte tränat gym mer än två gånger dom senaste två månaderna.
Imorron blire nog problem att räta ut armarna.
Men gud va skönt att komma igång. Snacka massa skit.
Skvalra lite. Och sen bli hög på vad de nu heter de som kroppen släpper ut när man tränar. (inte svett)
Skön känsla.

Nu ska jag försöka sova fast jag är helt uppe i varv.
Lär inte gå men de är värt ett försök.

Gnatt

Kommentarer
Postat av: Louise

När flyttar du in?

2009-02-26 @ 08:02:14
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: sara

handp sa mkt...låter som hela summan.

JA,snart är det kört.. snart är man gammal å sliten. Fyfan.

2009-02-26 @ 09:21:08
URL: http://sarriiis.blogg.se/
Postat av: syster

DU, nu tycker faktiskt jag att du kan ge mig din gamla mobil. För jag kan inte ens ladda min! jag behöver verkligen en ny. Och du lär ju ändå inte ska använda den igen? / c

2009-02-27 @ 23:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0