Tisdag

Efter två väldigt sköna lediga dagar är de dags att gå tillbax till jobbet.
Fyra förmiddagar står på schemat och de är helt okej.
Får man changsen att va social med vanligt folk.

Imorgon ska jag och Jocke köpa gymkort igen.
Ska bli härligt att komma igång igen.
Man har tappat så mycket.
Det kommer göra så ont. Men de är skönt på sitt vis de oxå.

Idag vart inte som jag hade tänkt mig.
Hade tänkt komma ut på stan och se lite folk men det vart inte av.
Istället vart de städning och lite diskning.
Jag lär va snabb när jag diskar nu. Har ett stort hål i min diskplupp.
Bra de för vem vill stå och diska länge?
Erik och Malin kom förbi och kolla på film.
Såg två filmer eller Erik såg en sen sov han.
Men Malin och jag såg två.
Första va kass nån med Antonio Banderas och Morgan Freeman.
Den andra va bra med Leonardo DiCaprio och Russell Crowe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0