26 snabba.

Ja då ska jag väl knåpa ner några rader om helgen.
Det va ju en minst sagt händelserik helg.

Firade min 26års dag redan i fredags fast att de igentligen är idag jag fyller.
Det passade bättre då min mamma åkte till Kina i lördags plus att jag va ledig och idag jobbade jag,

Fick iaf många fina pressenter.
Det är lite pinsamt att få pressenter nu när jag kan köpa de jag vill ha.
En blomma och ett kort är lika uppskattat.

Jag hade iaf önskat mig en sak och den fick jag.
En örontermometer.
Jag fick oxå en tavla, en skjorta, prydnastallrik med ljus och stenar och lite pengar. 

Trevligt när alla är har men även jobbigt att ha så många gäster. 
Har inte muggar eller tallrikar så de räcker. 
Nästa år får inte alla komma samtidigt. 
Men de är ju lite grejjen med att gå på kalas. 
Man ger ju pressenten sen äre allt folk man vill träffa. 
Då äre ju bra om alla är där. 

Lördagen va de dags för festen med vännerna. 
Hämtade Jocke och Kenneth vid 17. 
Sen börja de ramla folk efter de. 
Visste inte hur många de skulle bli. 
Hade fått många återbud och en del återbud på återbuden. 
Men vi vart iaf 8 glada som jag tror hade trevligt. 

Fick en blomma, tavla och chipspåse av dom. 
Lagoma saker från goa vänner. 

Vet inte va de va, Om de va från att de va fredag den 13:e dagen innan eller om de va att de va alla hjärtansdag. 
Men de va nått skumt. Kul att de hände. Men de betyder inget. Möjligen har jag ännu lite bättre självförtroende idag. 


Som så många gånger förr så är fantasin bättre än verkligheten. 
Jag är sån som saker kan fastna i huvudet på. 
Jag blir sugen på nått och de släpper inte förns jag fått de jag ville ha. 

Men man vart besviken igen. Vart sugen på kycklingkebab igår och idag bestämde jag mig för att efter visningen på lägenheten så skulle jag fira fördelsedagen med en pizza från pizza house. 
Fick i mig mindre än halva sen dess har jag mått illa. 
Ush.. jag som va så sugen på kycklingkebab. 

Men nu kan ja släppa de iaf.

 

Kommentarer
Postat av: Louise

grattis i efterskott. Kan väl lägga in lite bilder på presenterna? :)

2009-02-17 @ 12:31:54
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Louise

det var förresten Annas mamma som gjort tårtan :)

2009-02-17 @ 12:32:13
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Nillan

"Vet inte va de va..."

stek?



Hälsning Nillan

2009-02-18 @ 15:55:49
Postat av: Adde

kanske de Nillan

2009-02-18 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0