Måndag hela veckan.

Hej.

Ja nu sitter man här och njuter och en chokladbit och en öl.
Kanske inte den bästa blandningen men de funkar.

Nya sängkläder och alla kläder tvättade.
Orkade inte dammsuga. men de skulle behövas de med.

Men de är fan måndag hela veckan den här veckan.
Så segt. Först två förmiddagar 6-14 sen två eftermiddagar 14-21 och avsluta med två nätter 18-06.
Man är trött dygnen runt.

Har en del att göra utanför jobbet oxå.
Planerar nya lägenheten för fullt,
Suttit och byggtkök. Kollat tapeter och golv.
Sen så äre alla nya möbler oxå.
Jag har iaf en bild i huvudet hur jag vill ha de.
Sak hitta alla pusselbitar oxå.

Sne så håller jag på och byter mail oxå.
Börjar göra lite för vuxna saker för att ha [email protected] kvar.
Men de är ju lite jobb med de där. Dels alla på msn som ska bytas sen alla sidor där man är registrerad på.
Inte så kul på bansken när dom frågade va man hade för mail.
Sa att jag inte hade någon.
Verkade lite efter då kanske?
Min nya blir iaf [email protected]

Nästa fredag åker jag till peking med familjen.
Det ska bli spännade.
Kommer inte ihåg sist vi åkte allihopa.
Men vi kommer ju lite bättre överäns nu iaf.
Så de blir nog bra.
Ska bli mest kul med kinesiskamuren. 

Ska försöka skriva lite oftare nu, 
 



Kommentarer
Postat av: Louise

hehe vad äre för fel på svinto? :P

2009-04-01 @ 09:51:15
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Nillan

peking låter ju kanon skoj! köp en rolex åt mig på silkmarket!

2009-04-01 @ 20:34:44
Postat av: Anonym

Klart nillan om jag hittar nån så köper ja hem en.

Men risken är väl att de står Lolex eller nått liknade på den.

2009-04-01 @ 23:52:09
Postat av: Jennie

Åhh ska du till kina?!

Jag som vill ha en röd canada goose väst, fick en beige av en i stallet och den var ju inge snygg =/

Jaja, kul iaf med lägenheten din, blir nog skitsnygg när det är klart! Du får ha det så skoj i Peking då!! =D

2009-04-09 @ 03:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0