Pump pump it up

Ska försöka skriva lite fast att jag har så ont i armarna så dom knappt går att räta ut.

Den här jäkla snön tar knäcken på mig.
Ville verkligen ha vår nu.
Men den kommer väl.

Idag har vart bra iaf trots vädret.
Tog dom sista slantarna och åkte runt och samla ihop lite frukost.
Som vanligt kommer man hem med massa mer än de va tänkt.
Men det sa ju inte stopp på kreditkortet iaf så då göre väl inget.
Äta gott ska man ju.

Resten av förmiddagen slappades de hemma hos jocke och lirades PS3, Army oh two.
Spelade igenom spelat på två dagar.
Bra kämpat.
Olof bor hos jocke nu under tiden han är här på praktik hos polisen.
Christos kom oxå förbi.
Trevligt att träffa lite folk,

Hemma och käka falukorv för andra dagen i rad.
Har fortfarande en bit kvar så de kan bli de imorron oxå.
Glöm de där jag sa om att äta gott.
Orkar inte lägga massa tid på matlagning nu.

Vart en två timmars träning ikväll.
Körde armar där av smärtan.
Kommer nog kännas ett tag. 

Av slutade kväll med film hos jocke. 

Ikväll sover man nog gott. 

Imorgon äre iaf planerat en liten utgång. 
Några öl och kanske ner på heartan. 

Håll i hatten. 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

satsar du på beach 2009?

Snygg vårjacka du köpt, vissa har råd ;) skulle också behöva en ny vårjacka.. nu får våren ta o komma på riktigt!

2009-03-25 @ 10:41:18
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Malin

Gå in på skatteverkets hemsida, och inkomstdeklaration 1. skaffa bankId på din internetbank om du inte redan har.. sen är det bara att logga in och kolla :D Smidigt! snygg vårjacka :)

2009-03-25 @ 10:54:03
URL: http://lindbergm.blogg.se/
Postat av: Louise

nej usch för hundar

2009-03-25 @ 13:22:58
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

För då hör den som ligger vägg i vägg när jag ska kolla på tv lr lyssna på musik på nätterna :P Väldigt sällan jag somnar innan två :P

2009-03-25 @ 16:58:27
URL: http://carolinasvedlund.blogg.se/
Postat av: sara

Härligt med nytt i gaderoben. Vill oxå.



Ta det lugnt på heartan imorgon. Själv funderar man på kanske börja jobba där snart. Beror lite på om jag ska tacka ja till ett sånt jobb att sitta i entren. Haha, jag lever ju ändå där annars .

2009-03-25 @ 19:15:46
Postat av: Louise

går ej att kommentera på översta inlägget så jag skriver här

glömt hur gott en kall öl kan vara? ojoj

dags för dig att sluta toffla i hemmet o dra dig ut lite oftare kanske :P

2009-03-27 @ 11:13:18
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0