Oväntat möte

Ändrade planer totalt idag.
Skulle igentligen ha fikat med Ida och Martina idag.
Men eftersom de va yoga och andra planer så vart de inställt.
Men vi hinner nog med de nån annan dag.

Va mycket folk man träffar bara man tar sig ut.
När jag åkte genom stan så träffa jag Gustav.
Han va på väg till akademibokhandeln och sen sthlm men vi hann med att
prata lite iaf.
Kul de va lände sen man träffa honom nu.

Sen va jag på Lindholms möbler och kolla på soffa.
(nej jag inte släkt med ägarn.) 
Jag har iaf hittat en som jag vill ha. Problemet är bara att den är för stor. 
Den sticker ut ca 20 cm mot balkong öppningen men de får jag nog leva med. 
Där träffa jag iaf Simon , Sophie och en halv gräddad bebis. 
Då vart de en liten pratstund där med. 
Tänk att man va rädd för simon när man va liten. 
Trevligt. 

Fick tips av mamma att åka till K rauta. 
Dom skulle ha mycket med Kakel och tapeter. 
Det hade dom. 
Jag är typ klar över hur de blir nu. 
Ska bara inhandla de som behövs nu. 

Det blir inte grönt kakel. 
Den gröna som fanns vi lite för klen. 
Vill ha riktigt drag i den om de skulle bli nått. 
Där träffa jag iaf Peter. 
En gammal hockey kompis till mig. 

Imorgon jobbar jag eftermiddag.
Då kan jag hjälpa morfar på förmiddagen med rusten.
Så nu måste jag sova.

Kommentarer
Postat av: Louise

huvudsaken är väl att du kommer ut på balkongen ändå.. man är ju oftare i soffan än balkongen så det går nog bra o leva med att den sticker ut lite. Visa bild på soffan?

2009-05-14 @ 10:39:33
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0