Säg att du älskar mig.

Ikväll har jag myst med Erik och Malin.
Vi åt chips och dipp och såg på film.
Ingen super film kanske men vilka svenska filmer är de?
Kanske Jönsson ligan och Sällskapsresan filmerna.




Jag har även jobbat idag.
Jobbade förmiddag.
Jobbigt när mna hade svårt att sova natten innan.
Då blir de långa 8 timmar.
Men nu är dom gjorda. Bara 52 timmar kvar den här veckan.
Det blir svårt att rusta den här veckan. Som tur är har jag ju morfar som är där och jobbar om dagarna,
Han hade nästan lagt klart golvet idag.
Det saknades lite så jag va ut till ikea och köpte så nu ska de räcka.
Va även till Lindbergs färg och köpte sprayfärg för att spraya om proppskåpet.
Snyggt, de är detaljerna som gör de.

Bestälde köksfläkten på siba. Det lyckades slinka med ett PS3 spel oxå.
Hur ska jag hinna med att spela nu?

Nått som jag hunnit med iaf är att gå en runda frisbeegolf.
Har ni provat de? Det finns vid högskolan och de är gratis om man har egna discar.
Det är inte sånna vanliga frisbees som man har på stranden utan dom är lite annorlunda.
Men vill ni följa med och prova någon gång så äre väl bara att skriva nån rad så bestämmer vi nått.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul att det går bra med lägenheten, önskar jag hade en morfar som hjälpte mig med min när jag inte är hemma ;P

Ser fram emot att komma förbi och titta nästa gång jag är i Gävlestaden :)

2009-05-12 @ 03:00:51
Postat av: Louise

chips o dipp är gott

2009-05-12 @ 08:11:13
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: saris

åh frisbeegolv va det längesen... tror jag gick i 8an då jag provade.

2009-05-12 @ 22:45:09
URL: http://sarriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0