Sjukt grön.

Hej gott folk.

En liten uppdatering då nu när man hamna här och ändå inte har så mycket att göra.

Rusten flyter på framåt.
Taket är målat. Väggarna i vardagsrummet är mållade två gånger och klara.
Hall, kök och sovrum har fått en sväng färg.

De har dragits el och spacklats.
Dessutom har de rensats bort skräp.
Va till återvinnings grejen idag.
Sen när vi skulle gå hem idag så märkte vi att dom långa listerna runtfönstren som vi skulle ha kvar va borta.
Dom åkte nog bara med av farten.

Har jagat kakel idag på eftermiddagen och kvällen.
Kollade två affärer live och typ tio på internet utan att hitta de jag ville ha.
Har fått en rätt kla idé om hur jag vill ha de.

Men när jag nästan börja ge upp och fundera på en annan fär hitta jag kaklet jag vill ha.

Sweet.

Ska åka till återförsäljaren imorron. I love the internet.

När man inte har tränat på länge och börjar igen så äre som ett rus i kroppen.
Men är glad och i balans och man kan klara allt.

De är inte dumt att hålla på och greja och rusta hemma.
Att man inte utbilda sig till de.
Det är ju grymt kul att hålla på med.

Lite bakslag dock.
Det har vart för lätt.
Det kommer ju lite då och då. Insikten.
Men de är bara att glömma igen och köra på.

De kommer ju aldrig försvinna helt och de kommer aldrig bli på riktigt igen heller.




Kommentarer
Postat av: Louise

blir nog fint hemma hos dig, vill se bilder :P

2009-05-06 @ 15:41:12
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: NILLAN

Hallå!

kul i peking?

klart vi lär styra upp en bitter!

vi tar en helg i sköna maj

2009-05-07 @ 18:47:30
Postat av: saris

Klart man hejja på gif. hehe.

2009-05-07 @ 20:10:31
URL: http://sarriiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

konsum söder

2009-05-08 @ 16:49:55
Postat av: Andreas

Har konsum söder en egen grön eller menar du bara konsum grön?

2009-05-10 @ 23:14:30
Postat av: Jennie

Kul att rusta??

Ne fyyy!! Du får gärna komma ner hit å greja i min lägenhet ;)

2009-05-12 @ 02:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0