Sol på solvalla.

Ja nu ligger man här, lite fattigare, mycket rödare och riktigt trött.

Va på elitloppet idag med pappa och Erik.
De va dåligt med vinster men Erik lyckades hitta vinnaren i elitloppet så han gick iaf typ plus minus noll.
Fast då tappa han bort sin mobil oxå så lite minus blire nog där oxå.

I övrigt va de underbar stämning, strålande sol och mycket flickor.
Riktigt roligt fast att man inte har så koll. Vi satt precis där upploppet startar.
Mycket hejande vart de.
 
Skönt att köra så slipper man dricka öl.
Men en loka va inte mycket billigare än en öl så de va ju skitsamma.



Igår va vi ut på söderhielmska och tog någon öl.
Vi va kanske tio stycken. Trevligt ända tills bartendern tappabort mitt kort.
Dom har nämligen ingen kortläsare ut så dom lär springa in med korten.
Och vips va mitt bort.
Läa ringa och spärra de såklart.
Men efter 45 minuter ungefär kom dom med kortet då hade dom hittat de liggandes där dom häftar ihop kvittona.
Så himla dåligt och pinsamt.
Går nog bara dit och äter min lunch dom skulle bjude på i kompensation sen kommer jag nog hålla mig där ifrån.

Nu börjar sommar schemat,
Det innebär att nu kommer jag försvinna i typ 3 månader.
Förra året hade vi ledigt 3 hela dagar u nder hela juni.
Hoppas ni kommer ihåg mig efter sommaren.


Kommentarer
Postat av: Louise

drygt det där med kortet!

Jag sa väl inget speciellt frågade bara om ni hade kul typ o vart ni varit innan :P men det gick ju inte direkt o prata i den där höga ljudvolymen =D

2009-06-02 @ 08:39:36
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: syster

Tycker faktiskt att du ska lägga in lite om din resa till åre ja! jag skulle iallafall vilja se vad du får ner av den resan. hahah

2009-06-02 @ 23:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0