Upp och ner

Läget då?

Jo fan de är fint de.

Hur har helgen vart då?

Jo fredagen började med rust.
Går framåt.. börjat lägga in golv och kollat ut tapet.
Men tapet är grymt svårt. Har vart mycket ångest över den.
Vet fan inte hur jag ska göra.

Men kvällen vart trevligare.
Först va jag ut med hela familjen till valbo där micke hade kalas.
Bjöds på god smörgåstårta och de är ju alltid uppskattat.

Sen åkt Sanna och jag hem till mig och togen öl medans jag gjorde mig i ordning.
Jag var bjuden på releasefest på spegeln för boken Comic Royale 3.
Martina som går serieteknar programet på högskolan här i gävle bjöd in mig.
Det va trevligt och träffa dom och dricka någon öl. Det vart bra drag til sist.



I Lördags väntade jag verkligen till sista stund.
Va sugen på att festa lite men Kusin skulle ut till några vänners stuga oc hgrilla och fira ett någon hade kommit in på
Polis högskolan.
Va inte så sugen att övernatta i Hedesunda så jag tackade nej på den inbjudan.
Jocke Körde på crusingen så han skulle inte heller ut.
Så det såg mörkt ut.
Jag hade till och med vart på hemköp och köpt en Cola och chokladbit lagt mig på soffan för att slö titta på någon film.
Kände mig allmänt nere.
Då skriver jag en rad till sebbe och hör va han ska göra.
Han och Patrik skulle ner på bishop och ta någon öl.
Bytte om snabbt och cykla ner. Det va packat på bishop så de vart en öl på mc gills istället där de inte heller va så lite folk så det vart bara en.
Sen gick vi vidare till churtch street. Där va de lugnt så va tog ett bord och bestälde in lite öl. 
Det vart mat oxå tillsist. 
När dom stängde gick vi upp till interpool där dom visa nhl med mjölkdrinks Bäckis. 
Vart en riktigt lyckad kväll av en som såg ut att bli så dålig. 

Idag har jag ätit hos mormor och morfar. 
God kassler gryta med jordgubbspaj till efterrätt. 

Nu på kvällen har jag vart på bio med Patrik och Sebbe. 
Vi va och såg star trek. är väl inget stor fan av den serien men filmen va helt okej. 
Har ju sett sämre filmer på bio. '


Nu sitter jag och ser på VM finalen mellan Kanada och Ryssland. 

Nästa vecka börjar jag jobba igen. 
Det kan jag väl stå ut med med tanke på att jag bara jobbar 9 skift på hela Maj. 
Vill ni komma och titta på lägenheten är de bara att höra av er. 
Kul med lite besök. 

Förrästen måste säga att bland de värsta jag vet och respektlösaste är när folk inte hör av sig 
när man skickar sms eller ringer och dom ringer inte upp. en gång är ingen gång men när de händer ofta blir man riktigt less.
 

Kommentarer
Postat av: Carro

men andreas, att välja tapet är ju hur lätt som hellst!! bara att gå in i tapetafären, blunda, snurra några varv (FORT), peka rakt ut och öpnna ögonen, där har du din tapet :P

2009-05-11 @ 12:02:43
URL: http://carolinasvedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0